Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг:
Компанийн өдөр тутмын аж ахуйн ажлууд, оффисын тавилга, эд хогшил, сантехник болон барилгын бүрэн бүтэн байдал, хэвийн үйл ажиллагааг хангах, засвар, үйлчилгээг хариуцан ажиллах.
- Узель, сантехникийн тоног төхөөрөмжийг шалгах, хэвийн үйл ажиллагааг хангах, засварлах, дулаан, цэвэр, бохир усны системийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, засварлах, мэргэжлийн байгууллагатай хамтран ажиллах.
- Лифтний хэвийн үйл ажиллагааг хангахад холбогдох газартай хамтран ажиллах, шаардлагатай тохиолдолд аврах ажиллагааг хариуцах
- Компанийн байрны барилга, эд хөрөнгийн бүрэн бүтэн байдал, хэвийн ашиглалтыг хангах, өдөр тутмын засвар үйлчилгээг хийх. /мужааны чиглэлийн ажил/
- Компанийн гадна тохижилт, ногоон байгууламжийн өдөр тутмын арчилгаа, цэвэрлэгээ, усалгааг хариуцан ажиллах.
Ажлын байранд тавигдах шаардлага:
- Бүрэн дунд ба түүнээс дээш боловсролтой, Сантехник мэргэжлийн үнэмлэхтэй
- Сантехник, аж ахуйн чиглэлээр 2-с дээш ажилласан туршлагатай
- Төрөл бүрийн цахилгаан болон гар багаж хэрэгслүүдийг аюулгүй ажиллагааны дүрмийн дагуу ажиллуулах чадвартай байх
- Компанийн хэмжээнд мөрдөгдөж байгаа дүрэм, журам, заавар, өгсөн үүргийг хэрэгжүүлэх чиглэлээр хариуцлагатай ажиллах.
- Цахилгааны мэргэжилтэй бол давуу тал болно.
- Цаг сайн баримталдаг, хариуцлагатай, ажлыг цаг тухайд нь хийдэг, цаг ашиглалт сайтай, сахилга баттай, итгэл даах чадвартай, ажилд чин сэтгэлээсээ ханддаг, хорт зуршилгүй байх.
- Мэргэжлийн ёс зүйг баримталдаг, хянуур, нямбай;
- Ачаалал даах чадвартай, шаардлагатай үед илүү цагаар ажиллах боломжтой;
- Хариуцсан ажилдаа чин сэтгэлээсээ, идэвхи санаачилгатай ханддаг;
- Багаар ажиллах чадвартай, идэвхтэй;
- Хувийн зохион байгуулалт сайтай;
- Тогтвор суурьшилтай ажиллах эрмэлзэлтэй.
Нэмэлт мэдээлэл:
Сонгон шалгаруулалтанд оролцох хүсэлтэй иргэд манай сайтаас татаж авсан анкетыг бөглөн бусад материалуудын хамт сканнердаж манай hr@mik.mn мэйл хаяг руу 2023 оны 10-р сарын 31-ний өдрийн дотор ирүүлнэ үү.
Жич: Анкетийн сонгон шалгаруулалтанд тэнцсэн ажил горилогч нартай холбоо барихыг анхаарна уу.